  • Data: 2010-08-09 21:26:31
    Temat: Re: gips na suficie. Jak usunąć?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Sie, 23:13, "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> wrote:
    > Jeśli obie połowy mają ten sam poziom to proponuję klej do dociepleń + siatkę. Nie
    będzie problemów z przyczepnością, odparzaniem od tynku wapiennego, pękaniem na
    łączeniu itd. Jeśli wysokości są rózne to płyty.

    Dobra sugestia. Wlasnie jestem na etapie badania jak sie ten gips
    drapie. Kupie jeszcze jakis grunt i calosc zasmaruje na rowno. Z
    siatka to troche grubiej wyjdzie. Trzeba bedzie sobie jakis podescik
    zmontowac...

    --
    Lukasz Sczygiel