eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniegłowice elektroniczne- czym zastąpić termostat pokojowy?Re: głowice elektroniczne- czym zastąpić termostat pokojowy?
  • Data: 2012-04-23 19:51:48
    Temat: Re: głowice elektroniczne- czym zastąpić termostat pokojowy?
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-23 10:40, zapinio pisze:
    > To będzie taniej jakieś 5 złotych rocznie.
    > Można też w ogóle nie instalować centralnego i/lub chodzić po mieszkaniu w
    > kożuchu.
    > Kolosalna oszczędność.

    Jesteś pewny że 5zł? bo mi się wydaje że jak piec musi chodzić cały czas
    to i więcej gazu ciągnie, a jeśli nie jest to 5 tylko 100zł rocznie co
    da jakieś 50m3 gazu - to może to być akurat te 50m3 za dużo dla taryfy
    W2, wskakuję na W3 i już nie jest drożej o 100zł, a chyba 500zł...
    Może ty lubisz ciepełko, ja w sypialni jak ustawię więcej niż 19 stopni
    to nie mogę zasnąć, w salonie mam ok. 21-22st. Być może wyłączanie
    ogrzewania w sypialni na dzień i załączanie na noc nie pozwala
    zaoszczędzić, ale już możliwość ustawienia różnych temperatur w różnych
    pomieszczeniach- jak najbardziej.

    Lukasz