  • Data: 2009-10-11 19:17:25
    Temat: Re: grubość ocieplenia domu ...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > OZC nie jest moja mocna strona, rzekl bym zadna moja strona. Osobiscie
    > podchodze do niego z duza rezerwa i nie traktuje wynikow jak wyroczni.
    > Pisalem tu o tym pewnie nie raz i nie bede sie powtarzal, a i z
    > Adamem pare dyskusji tu odbylismy na ten temat. Nie odwazylem sie w
    > oparciu o jego wyniki projektowac nienaprawialnego ogrzewania
    > podlogowego na styk.

    ja przetestowałem OZC na swoim domu i uważam że jest dość dobrym modelem
    rzeczywistości

    mam podłogówki policzone wg niego i krzywą grzewczą dobrałem teoretycznie do
    tego co uzyskałem z symulacji w OZC. Na zimnym nie dokońca wykończonym domu
    uzyskałem dość dobrą zbieżność efektów grzewczych realnych z teorią.

    podłogówki mam praktycznie na styk zaprojektowane :)