  • Data: 2010-12-16 22:38:02
    Temat: Re: gwozdzik czy klej
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Gru, 17:43, ptoki <s...@g...com> wrote:

    > Jak masz drewno rozmiarowo duze i niestabilne wilgotnosciowo to
    > klejone moze ci oderwac kawal tynku.

    Wystarczy uzyc kleju elastycznego typu fix all! Po tym jak wszystkie
    listwy progowe pod drzwiami, mocowane na kilku kolkach (niestety
    wszedzie progi wyszly w miejscach dylatacji wylewek!) mi sie
    poluzowaly, wkurzylem sie i przykleilem je fix-allem. Poszly dwie tuby
    na 8 progow. Na noc przycisnalem je ciezkimi ceglami. Narazie wszystko
    gra - ani nie drgna :) W miejscach gdzie byl styk panel-panel staralem
    sie zeby klej byl przymocowany tylko do jednego panela (a drugi mial
    "luz") - listwy sa z uszczelkami silikonowymi wiec nic mi tam nie
    trzeszczy jak sie po tym chodzi. W miejscach styku panel->kafle,
    listwe kleilem oczywiscie do kafli.

    W koncu nic nie lata, nic nie trzeszczy..

    I spokojnie takim klejem wykonawca mogl tez te listwy przykleic. No
    ale to 30 pln za tubke, a zuzylby pewnie dwie albo trzy. Kilo gwozdzi
    bylo tansze!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.