  • Data: 2011-02-08 21:07:16
    Temat: Re: hałaśliwy okap -co robić?
    Od: "Maria" <M...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałam tylko zwrócić nieśmiało uwagę, że przewody harmonijkowe (czyli o
    > pofałdowanej powierzchni) przy zastosowaniu wentylatora mogą dawać efekt
    > drgań powietrza... co może skutkować zwiększeniem ogólnej akustyczności
    > (przewodu/wentylatora) w okapie.

    Dzięki! Fachowcy od wentylacji powiedzieli odwrotnie. To ponoć przewody z
    blachy pełnej są powodem przesztywnienia i dlatego Oni akurat uważali, że
    dobrze to jest zrobione. Ale nie wiem jaki jest ich poozim wiedzy. Ja piszę
    co słyszę od męża, bo on jest zakłopotany, a ja uważam, że tak nie może być
    :)