  • Data: 2018-01-14 10:49:04
    Temat: Re: iec na ekogroszek - jaki wybrac
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 13 Jan 2018 21:07:20 +0100, Mateusz Bogusz

    > pompa chodzi u mnie 24/h - mam wykres i dane na ekranie, to wiem.
    > Circa jebałt, to jakiś trzeci tydzień teraz chodzi już non-stop.

    Masz dom akumulacyjny i pędzisz PC PW w 1T 24h/dobę? To nawet moi
    rodziciele grzejąc powietrze klimatyzatorami mają przerwy w pracy jednostki
    zewnętrznej i przechodząc na 2T i grzejąc większość w nocy mają z tego
    tytułu zyski. Jak dla mnie niepojęte jest takie wysterowanie PC.

    > A gdybym ustawił w jakiś godzinach tzw. "magazynowanie", to ona się
    > tylko rozpędzi do maksa po czym po "nabiciu" temperatury, zmniejszy
    > prędkość aby zrównać wydatek z zapotrzebowaniem.

    Znakiem tego jeszcze będzie źle ustawiona. Inna sprawa że nawet takie
    rozwiązanie zawsze będzie korzystniejsze dla portfela niż jazda 24h/dobę.

    --
    Pozdor
    Myjk