  • Data: 2018-01-14 10:20:49
    Temat: Re: iec na ekogroszek - jaki wybrac
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 stycznia 2018 09:05:57 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > Narracja jest taka, że tam człowiek wypowiedział się w branżowym
    > magazynie. Ty za to podśmiechujesz i argumentujesz na zasadzie "oni się
    > nie znają".

    Ktoś kto mieni się specem od ogrzewania powinien czasami jednak coś policzyć.
    Mi zajęło właśnie minutę policzenie, że sama moja podłoga przy zmianie
    temperatury o 2 stopnie magazynuje 28kWh, czyli tyle ile Twoja chata
    potrzebuje na niezbyt chłodny dzień. A nie liczyłem ścian i całej reszty.
    Więc taki pseudo spec pisząc, że pompa ciepła koniecznie potrzebuje bufora,
    sam sobie wystawia opinię.

    L.