  • Data: 2018-01-16 10:10:43
    Temat: Re: iec na ekogroszek - jaki wybrac
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 15 Jan 2018 22:58:58 +0100, Mateusz Bogusz

    > Bynajmniej. I Tobie i sobie życzę żeby chociaż te 15 lat pochodziły. A
    > jak wtedy coś padnie, to się wymieni na nowszy model :-)

    Co by nie gadać PW jest bardziej podatna na uszkodzenia, bo sporo części ma
    wystawione na działanie czynników atmosferycznych. Pisałem niedawno że mam
    w kontaktach dwóch gości co sprzedają używane, roczne, ZUBADANy 12kW za
    15k, zerwane z instalacji w anglii w ramach gwarancji (bo im obudowa
    przerdzewiała). Abstrahując od tego dlaczego są demontowane i sprzedawane
    po kosztach zamiast wymienić obudowę (bo może jeszcze coś tam ważniejszego
    przerdzdewiało choć nie wiem co by jeszcze mogło), to jednak taka
    przypadłość pompy gruntowej, co siedzi w całości w domowym ciepełku, nie
    spotka. Rur w ziemi też raczej nic nie ruszy, chyba że ktoś tam zacznie
    grzebać ciężkim sprzętem.

    --
    Pozdor
    Myjk