  • Data: 2018-01-16 10:38:14
    Temat: Re: iec na ekogroszek - jaki wybrac
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 15-Jan-18 22:14, Adam Sz. wrote:
    > O jezu, nie mów, że dałeś się na takie coś nabrać przy podłogówce
    > w akumulacyjnym domu? :-) To jest całkowicie nonsensowne rozwiązanie :D
    > Aleś się dał nabrać temu instalatorowi...

    Się czepiasz. Zależy od modelu użytkowania.

    My sporej części poddasza używamy od wielkiego dzwonu (jak dzieci mają
    przyjechać na weekend). Gdybym nie miał automatyki to albo bym musiał
    cały czas grzać albo bym dymał za każdym razem do skrzynki rozdzielaczy
    i kręcił zaworami/rotametrami.

    Poza tym preferencje temperaturowe nie są dane raz na zawsze.
    I doprawdy nie widzę powodu ażeby sobie nie zwiększyć temperatury w
    sypialni/salonie o stopień czy dwa jeśli akurat mam taki kaprys (albo
    jestem chory).

    I znowu: lepiej zrobić to ustawieniami termostatu niż dymać do
    rozdzielaczy przeliczywszy zawczasu o ile zmienić przepływy ...

    Tak więc IMHO "niemanie" termostatów w nawet wysokoakumulacyjnym domu
    ogrzewanym podłogówką wynika tylko i wyłącznie z
    niewiedzy/oszczędności/skąpstwa ;-)

    Piotrek