  • Data: 2010-04-28 09:03:34
    Temat: Re: ile czasu zajmie koszenie
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomekp" <t...@a...ma.kota.pl> napisał w wiadomości
    news:hr8raj$vk6$2@news.lublin.pl...
    > Wszystkie te gifty są w zestawie z kosą. No troche mnie przeraziłes tymi 2
    > dniami pierdzenia kosą na polu...

    Wszystkie pewnie nie, ale niech ci tam ;-)

    Jeżeli robiłeś to juz kiedyś, chwasty nie za grube,
    teren płaski, nie trzeba uważać na drzewka,
    krawężniki, siatki, etc.., dobra "nie zgrzewająca się" żyłka
    (np. Oregon z aluminium - ale - bardziej niszczy głowicę i osłonę)
    to jest szansa, że w sobotę od poranka obskoczysz :-)

    Ale jak masz w okolicy sąsiada z listwową / ciągnikiem / rotacyjną,
    to będzie znacznie prościej.
    (małą listwową conajmniej ~5x szybciej).

    Pzdr

    JKK