  • Data: 2010-04-28 10:06:32
    Temat: Re: ile czasu zajmie koszenie
    Od: hephalump <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-28 09:04, tomekp pisze:
    > Witam,
    > Muszę wykosić 20 arow chwastów. Postanowiłem sie zaprzeć i wykosić to
    > kosą spalinową. W tym celu mam zamiar nabyć drogą kupna kosę marki
    > Powermat HR-BC415. Wiem, że to chińszczyzna ale zwykle kupuję
    > elektronarzędzia rodem z tego pięknego kraju i jestem zadowolony z
    > jakości i ceny. Teraz mam dylemt, mianowicie (*ile czasu może mi to
    > zająć?*) Patrząc na ten kawał ziemi robi mi się trochę słabo ale
    > wolałbym zrobić to sam przy użyciu wlasnego narzędzia niż wynajmować
    > tubylca z kosiarką.

    Witam
    Mam podobny areał do koszenia i używam kosy spalinowej. Rzadko biorę się
    za koszenie w całości ale ja koszę koło domu i muszę uważać na drzewka,
    kwiatki, skupiać się na dokładnym przycięciu trawy przy ogrodzeniu itp.
    Jeśli masz działkę z miarę równą i nie zakrzaczoną to bez większego
    problemu uda ci się skosić ją w jeden dzień.

    Co do kosy, którą chcesz kupić to taką samą miał mój teść i nie
    wytrzymała nawet sezonu. Może jednak warto skusić się na coś lepszego?

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*