  • Data: 2010-08-23 06:23:47
    Temat: Re: ile kosztuje podgrzanie wody w basenie
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    żytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4c70d433$0$22813$65785112@news.neostrada.pl...

    > Też sie zdziwiłem.

    Użytkownicy solarów w celu poprawy opłacalności ekonomicznej swojej
    "inwestycji" starają się zużytkować nadmiar wyprodukowanej ciepłej wody np
    na ogrzanie basenów, albo kąpiele w wodzie bieżącej. W ten sposób mają niski
    koszt jednego litra CW.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/