eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieile kosztuje utrzymanie skrzynki elektrycznej bez poboru? › Re: ile kosztuje utrzymanie skrzynki elektrycznej bez poboru?
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ile kosztuje utrzymanie skrzynki elektrycznej bez poboru?
    Date: Wed, 4 Mar 2009 15:32:00 +0100

    kris wrote:

    > Cyt
    > Do 19.06.2002 r. obowiązywał art. 9 ust. 2 ustawy o ewidencji
    > ludności i dowodach osobistych, który stanowił, że przy zameldowaniu
    > na pobyt stały lub czasowy trwający ponad 2 miesiące należy
    > przedstawić potwierdzenie uprawnienia do przebywania w lokalu
    > (pomieszczeniu), w którym ma nastąpić zameldowanie.. Przepis ten
    > został jednak uznany przez TK za niezgodny z art. 52 ust. 1 i art. 83
    > w związku z art. 2 Konstytucji (wyrok z dnia 27 maja 2002 r.
    > sygn. akt K. 20/01), w konsekwencji czego przestał obowiązywać.
> [...]

    ale to tylko ograniczyło prawo tego podmiotu to weryfikacji czy budynek sie
    nadaje do zamieszkania. Nie ograniczyło to jednakl prawa nadzoru budowlanego
    do uznania że skoro ktos jest zameldowany na budowie to znaczy ze
    nielegalnie mieszka w buidynku nie odebranym czyli mozna wnioskować o
    nałożenie kary.