  • Data: 2013-10-22 14:48:10
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 października 2013 14:20:06 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    > Adam, to się da zrobić w cenie 1/10 jaką ty wydałeś, za pomocą stycznika w
    > rozdzielce oraz wyłącznika na ścianie przy domofonie.

    No nie do konca. Bo jak wylacze to co - trzeba spowrotem stycznik wlaczac?
    A jak ktos zapomni to tyrac spowrotem do sypialni zeby pstryczek zrobic?

    To by mozna zrobic na przekaznikach bistabilnych (bodaj) ale to jakby
    XIX w. :) Pozatym ja na moj PLC wydalem 3k pln, za 1/10 tylu przekaznikow
    bys nie kupil :-)

    > To też zrobię w 1/10 ceny za pomocą mniej wyrafinowanych podzespołów.

    Moglbys ale nie zrobisz, bo Ci sie nie bedzie chcialo ;) Ja siadam do kompa
    i w 2 minuty ustawiam ktore lampki kiedy i jak dlugo maja sie swiecic :-)
    Rozpruwac rozdzielki zeby wpinac jakies timery i inne cuda - nie chcialoby mi
    sie, dlatego "symulator obecnosci domownikow" pozostalby w sferze "moze kiedys"
    ;)

    > Zanim ty apke na smartfonie odpalisz i wyłączysz to światełko to ja zejdę z
    > wyra i pogaszę w domu wszystkie światła.

    A skad, do pilota na smartfonie tez sie przyzwyczailem. Apke odpalam w sekunde.

    > Tobie brzuch urośnie a ja będę miał nogi fitt.

    A moze leze w lozku po wyczerpujacej silowni? ;)

    > Też w 1/10 zrobię.

    Ale nie w 2 minuty :)

    > Mam instalację w rurach i pojemną rozdzielkę a wszelkich modyfikacji
    > dokonuję wkrętakiem za 5zł.

    Ale nie w 2 minuty :)

    Biorac analogie do central telefonicznych - to ja mam nowoczesna, automatyczna
    cyfrowa centralke ktora obsluguje i programuje sie za pomoca komputera, a Ty
    masz centralke przy ktorej siedzi pani i przelacza recznie kabelki :-)

    Pewnie, ze mozna - tylko mi by sie tych rzeczy juz pozniej robic nie chcialo.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.