  • Data: 2013-10-22 15:38:23
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:20bcc3da-8e51-4b9f-a2e0-e70de98f66c2@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 22 października 2013 14:20:06 UTC+2 użytkownik
    m...@g...com napisał:

    > Adam, to się da zrobić w cenie 1/10 jaką ty wydałeś, za pomocą stycznika w
    > rozdzielce oraz wyłącznika na ścianie przy domofonie.

    No nie do konca. Bo jak wylacze to co - trzeba spowrotem stycznik wlaczac?
    A jak ktos zapomni to tyrac spowrotem do sypialni zeby pstryczek zrobic?

    To by mozna zrobic na przekaznikach bistabilnych (bodaj) ale to jakby
    XIX w. :) Pozatym ja na moj PLC wydalem 3k pln, za 1/10 tylu przekaznikow

    bys nie kupil :-)
    Za 3 tysiące zł to nakupię ci przekaźników że karuzele w domu odpalisz.

    >Moglbys ale nie zrobisz, bo Ci sie nie bedzie chcialo ;)

    Nie chce mi się bo nie muszę a jak bym musiał to mam zegar w rozdzielce
    programowany za 15 zł a są takie poniżej stówy z wieloma wyjściami.

    > dlatego "symulator obecnosci domownikow" pozostalby w sferze "moze
    > kiedys"

    Aaa czyli też ci się nie chce.

    >A skad, do pilota na smartfonie tez sie przyzwyczailem. Apke odpalam w
    >sekunde.
    Nie mów że przywiązany masz na szyi telefon że zawsze jest pod ręką.
    Mam do sterowania telewizorami apkę "Panasonic SmartTV" ale ten telefon to
    jakoś zawsze nie pod ręką.

    > Tobie brzuch urośnie a ja będę miał nogi fitt.
    A moze leze w lozku po wyczerpujacej silowni? ;)
    Wątpię. Z tego co czytam, prędzej cię spotkam przed komputerem niż na
    siłowni

    >Ale nie w 2 minuty :)
    A muszę?

    > Mam instalację w rurach i pojemną rozdzielkę a wszelkich modyfikacji
    > dokonuję wkrętakiem za 5zł.

    >Ale nie w 2 minuty :)
    A muszę? To się robi nie częściej niż raz na kilka lat a może i kilkanaście.

    >Biorac analogie do central telefonicznych - to ja mam nowoczesna,
    >automatyczna
    >cyfrowa centralke ktora obsluguje i programuje sie za pomoca komputera, a
    >Ty
    >masz centralke przy ktorej siedzi pani i przelacza recznie kabelki :-)

    A jednak miałem rację że siedzisz przed komputerem a nie na siłowni.