    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 22 Oct 2013 08:27:14 -0700 (PDT)
    <52661c95$0$2285$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <52666d85$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <52667fe0$0$2293$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: ile placicie za prad? :)
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 października 2013 15:38:23 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    > Nie chce mi się bo nie muszę a jak bym musiał to mam zegar w rozdzielce
    > programowany za 15 zł a są takie poniżej stówy z wieloma wyjściami.

    Ale masz w ogole kazda lampke oddzielnie w tej rozdzielce? Bo raczej jak ktos
    nie mysli o PLC to robi "standardowa" instalacje. Schodza sie do niej
    trzy kabelki na krzyz i co Ci po tym zegarze jak nic do niego nie
    podepniesz. Zegar ponizej stowy z wieloma wyjsciami duzej mocy? Daj linka bo
    cos nie wierze, sam jeden przekaznik kosztuje z 5 pln wiec cos tu bujasz ;)

    > Aaa czyli też ci się nie chce.

    Symulator jest, dziala, uzywany byl wielokrotnie przy wyjazdach.
    Po prostu jakbym mial kupowac do niego jakies specjalne urzadzenia
    i bawic sie w prucie rozdzielki i jakies druciarstwo - to absolutnie
    by mi sie nie chcialo i nigdy bym go nie zrobil.

    Ja sie staram robic cos albo raz i porzadnie albo wcale. Takie druciarstwo
    to nie dla mnie. Zrobilem instalacje, wszystkie kabelki podlaczylem,
    skrzynke zamknalem i to wszystko - teraz jak cos chce to wyklikam to
    sobie w pare minut na kompie :)

    Zrobie impreze i najdzie mnie ochota zeby zrobic "stroboskopy" z halogenow
    to sobie wyklikam w minute odpowiednia funkcje :DD

    > Nie mów że przywiązany masz na szyi telefon że zawsze jest pod ręką.

    Telefon mam zawsze przy sobie. Taka praca - musze go miec 24/h i jestem
    nauczony ze telefon chodzi ze mna nawet do kibla. Nie widze w tym jakiejs
    specjalnej uciazliwosci szczerze mowiac - przyzwyczailem sie :) Uroki
    dzialalnosci.

    > A moze leze w lozku po wyczerpujacej silowni? ;)
    > Wątpię. Z tego co czytam, prędzej cię spotkam przed komputerem niż na
    > siłowni

    Silownie mam pietro nizej wiec skorzystanie z niej nie wymaga wielu
    zabiegow :-)

    > A muszę?

    Pewnie, ze nie. Tylko jaki jest sens Twojego czepialstwa? :)
    Wydalem wiecej na PLC ale mam wiekszy komfort. Tak to dziala i nie wiem
    czego sie tu czepiasz.

    > A jednak miałem rację że siedzisz przed komputerem a nie na siłowni.

    Na silowni nie siedzi sie 24/h, to jasne ze siedze czesciej przed kompem
    bo to moja praca :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.