  • Data: 2013-10-23 20:37:45
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam napisał(a):

    > BTW. Ktos gotuje na butli gazowej? Moj sasiad tak ma, nie gadalem z nim o
    > tym szczegolowo ale mowi ze standardowa butla 11kg wystarcza mu na pare tygodni
    > (2-3 m-ce), mozliwe to?

    A dlaczego nie?
    Dzięki mej połówce (i jej nalepkom na butli z datami), mogę donieść, że:
    - w sezonie przetworowym (czerwiec-wrzesień) zużywamy jedną butlę na 2
    miesiące
    - poza sezonem przetworowym idzie jedna butla na 4 miesiące.
    Cena gazu się wahała ostatnim czasem ale mogę uśrednić na 50PLN za 11kg
    (przy osobistym tankowaniu w lokalnej rozlewni gazu).
    --
    zbigi i stopka zastępcza