  • Data: 2013-10-24 08:22:11
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Niemozliwe, nie da sie lepiej kupic niz adam sz. i jak mowi ci, ze to
    >niewiarygodne, to tak jest.

    No chyba tak ...

    Chyba będę musiał powykręcać wszystkie żarówki energoszczędne i zamienić
    przynajmniej na żarówki 200W i włączać je nonstop aby statystyk nie psuć ,
    bo to niedopuszczalne :)

    Po prostu staram się aby urządzenia te które pobierają najwięcej mocy
    działały w "tanich godzinach". Nie działa u mnie też bez sensu jakiś sprzęt
    jeśli nie jest potrzebny. Pompy CO i CWU jak działają to działają na
    pierwszej prędkosci i itd ...

    Lodówka działa też na ustawieniu średnim , bo nie ma sensu aby działała na
    max ...
    Urządzenia nie są w trybach "standby" jak nie są używane (choć nie wszystkie
    , bo niektóre muszą być).

    Obiady grzane na płycie indukcyjnej , ale obiady są tzw "szybkie" i nie
    skomplikowane (czytaj niezbyt czasochłonne).

    Oczywiście nie wszystko da się zrobić w tanich godzinach ...

    Po prostu kwestia podejścia i oszczędzania. Ja np. zużywam mało wody , bo
    wolę szybki prysznic i dodatkowo nie leje mi się cały czas woda , ale tylko
    wtedy jak jest potrzebna.

    I itd ...