  • Data: 2013-10-24 09:45:53
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:l4aevr$tpv$4@speranza.aioe.org...

    > ale garki za to sporo drozsze i nie wszytskie dzialaja :)

    To że nie wszystkie działają to fakt ale z ceną to wcale tak nie jest.
    Kupowałem parę lat temu w makro garnki luzem. Ceny jak normalnych garnków a
    wzorniczo i trwałością bardzo dobre. żadnych widocznych zgrzewanych ponktów
    jak w marketówkach, żadnych ebonitowych przypalających się rączek. Spisują
    się rewelacyjnie.
    Sokownik dwa lata temu z nierdzewki kupiłem za stówę podczas gdy aluminiowy
    obok kosztował około 80zł. Biorąc pod uwagę że to nierdzewka, czyli większa
    trwałość oraz łatwiejsze w myciu, sokownik z nierdzewki bije aluminiowy na
    głowę. W pomieszczeniu gospodarczym jest jedno pole indukcji 2,5kW i tam
    robimy przetwory nie paskudząc w kuchni.