  • Data: 2012-08-07 13:48:18
    Temat: Re: ilość obwodów w kotłowni
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    in message news:jvqqh2$lq7$1@usenet.news.interia.pl...

    > Czyli od każdego wyłącznika światła należałoby pociągnąć przewód zasilania
    > do rozdzielni? A co w przypadku zastosowania wyłączników schodowych, też
    > od każdego wyłącznika ciągnę przewód do rozdzielni?

    Kurcze masz schematy. Ile razy mam ci je dawać żebyś na nie popatrzał:
    Pierwsze 6 schematów to w większości schodowe.

    http://www.elkom.com.tw/m/PLC2011A0_PLC2011B0_PLC201
    1C0_circuits.pdf

    Strona 2 i 3
    Za wyjątkiem schematu Sch.5 pozostałe to schodowe

    Dalej strony 5, 6, 7 i 8

    Masz wszystko narysowane. Możesz budować obwód chodowy o dowolnej długości,
    na kilka sposobów, a pojedyncze wyłączniki klasyczne zastępować schodowym
    schematem z jednym tylko przyciskiem.
    Niestety wymaga to 1-2 żył więcej do pewnego pubktu.