    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Date: Mon, 26 Jan 2009 10:21:22 +0100
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl

    Dnia Fri, 23 Jan 2009 20:01:29 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > W porównaniu do twoich są rzetelne, a chamski jestem tylko w stosunku do

    Jacusiu, to Twoje zdanie, do tego w drugiej części nieprawdziwe.

    > ciebie - tak długa jak długo ty będziesz chamski w stosunku do mnie.

    LOL. Jacusiu, a Marek to ja, tak?

    > Wiele razy cię prosiłem abyś przestał w ten sposób mnie traktować. Jak widać
    > nie chcesz, abym ciebie traktował jak osobę dorosłą.

    MOżesz sobie prosić ile razy chcesz. Niestety, to, że każdą wypowiedź,
    która nie zgadza się z Twoim poglądem wynikłym z braku zdolności do
    myślenia samodzielnego traktujesz jako chamstwo, to już Twój problem.

    > Zatem zamiast proszenia powiem ci inaczej "weź się ode mnie odpier.... i nie
    > wszczynaj chamskich burd".

    O, widzisz, jak ładnie pokazujesz, jakim jesteś chamotą...

    > Sądzisz, że uprawnienia dostałem "na ładne oczy" ?

    Nie, za pomocą techniki ZZZZ. Znasz normy. Nie ma w nich nigdzie napisane,
    że trzeba zrozumieć.
    Jesteś po prostu chodzącym zestawem norm, czyli mniej więcej tyle warta
    jest Twoja wiedza, co parę złotych.

    > Masz jakiekolwiek zastrzeżenia do merytoryczności moich porad ?
    > Proszę, przedstaw je.
    Wielokrotnie to robiłem. Niestety, poza 'tak się nie robi', 'tak się nie
    da' oraz 'jajakoko Wielki Znawca Nie Rozumiejący Niczego' nie udało Ci się
    nawet zbliżyć się do zrozumienia problemu...

    --
    ___________/ GG: 3524356