  • Data: 2009-01-26 14:22:37
    Temat: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 14:51:27 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Chamstwem nazywam twoje zachowanie i traktowanie mojej osoby.

    A to już Twój problem jak nazywasz sobie różne rzeczy, Jacusiu.

    > Masz prawo mieć swoje zdanie, ale nie masz prawa mi ubliżać i być chamskim w
    > stosunku do mnie wyrażając swoje zdania.
    > Rozumiesz to ?

    Oczywiście, że rozumiem, Jacusiu. Dlatego tez nie ubliżam Ci i nie jestem
    chamski.
    A to, że Ty sobie imaginujesz to inaczej, to już Twój problem.

    > Tak i dokładnie to jeszcze raz powtórzę - w stosunku do ciebie.
    Nie tylko, Jacusiu.

    > Jeszcze długo będziesz musiał szczekać, abyś sam uwierzył w to co piszesz :)

    Jacusiu, ja nie szczekam, tylko piszę, a Ty, jak widzę, nie znasz skrótu
    'ZZZZ'. Nie pierwszy raz wykazujesz się niewiedzą oraz butą, która nie
    pozwala Ci zapytać o to, czego nie wiesz. Efekt - najczęściej grzęźniesz w
    bagnie swoich domysłów.

    > Adasiu tamte tematy pozostaw w spokoju, bo to nie tylko ja tam ci
    > udowodniłem brak twoich kompetencji i mylenie pojęć.

    Jasne, jasne :D 'To nie może działać, bo 'jajakoko' doświadczony instalator
    tak mówię!' - rzekł Jacuś wpatrzony w działające urządzenie :D

    > Tak więc nie rób z siebie debila po raz kolejny.

    Musiałbym najpierw pójść w Twoje ślady i zrobić to po raz pierwszy. Jakoś
    nie mam ochoty.

    > Widać biedaku, ze nie możesz tego zboleć, iż znalazły się osoby (nie tylko
    > ja), które potrafiły stwierdzić , ża Płaszczyca kłamie.

    Dlaczego miałbym się przejmować grupka nierozgarniętych 'jajakokowiczów'
    niezdolnych do wyjścia poza zakute schematy?

    --
    ___________/ GG: 3524356