  • Data: 2009-01-27 08:47:56
    Temat: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Sty, 00:55, "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> wrote:

    > Mam nadzieje, ze nie bedziesz tym kul bruzd, bo sie zajedziesz :)

    Szczerze piszac, to nie planowalem wogole bruzd pod kable - instalacja
    typowo wtynkowa :) A do wiercenia puszek chyba powinna wystarczyc - to
    w koncu tylko porotherm ;-)

    [...]
    > Jedno jest wazne - do kucia bruzd i otworów w stropach musi byc ciezki mlot
    > z mocowaniem SDS MAX i udarem 5J minimum.
    > To co kupiles to jest wiertarka udarowa z funkcja podkuwania i udarem 2,5J
    > Wiertarka ta jest zbyt lekka i nadaje sie tylko do wiercenia i sporadycznego
    > podkuwnia.

    Opz, to mnie troche zmartwiles :-)) Ale spoko - jakos pewnie dam rade
    - na etapie wylewania stropow probowalem zaplanowac sobie wiekszosc
    przepustow - zapewne o czyms zapomnialem, wiec bedzie sie trzeba jakos
    przemeczyc ale wiekszosc jest juz gotowa :-)

    [...]
    > Otwornica + pianka montazowa.

    Mowisz o takiej otwornicy:

    http://www.allegro.pl/item536399754_otwornica_do_bet
    onu_sds_plus_65_80_professional.html

    ? Taka sobie wlasnie kupilem ale z mysla tylko o otworach pod puszki.
    A mi chodzi o to, ze np leci sobie z rozdzielnicy 5 kabli w tym samym
    kierunku i trzeba je wszystkie przeprowadzic na druga strone sciany. I
    czy np. takie wiertlo fi20mm bedzie do tego wystarczajace :) No i ta
    otwornica, to troche za krotka jest - u mnie wiekszosc scian to nosne
    25cm :(
    pozdr.

    --
    Adam Sz.