  • Data: 2015-09-09 13:00:51
    Temat: Re: imigranci
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Ergie wrote:

    > Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości grup

    > Co było niebezpiecznego w tych pytaniach?
    >
    > Pierwsze (JOW) i trzecie (domniemanie niewinności) było konkretne i zadane
    > prostym językiem.

    konkretne? a jakie JOW?

    > Drugie (finansowanie partii) było niepełne - bo powinno brzmieć czy jesteś
    > za obniżenie/likwidacją finansowania partii i nie czy jesteś za utrzymaniem
    > stanu obecnego. Bo bycie przeciw nie koniecznie oznacza chęć
    > likwidacji/obniżenia.
    >
    > Gdzie tu widzisz jakieś niebezpieczeństwo?

    w tym, że da mandat do podniesienia finansowania partii. Bo pytanie było
    zupełnie niekonkretne

    trzecie pytanie zaś było zbędne z dwóch powodów. Po pierwsze bo taka
    zasada powinna być stosowana z założenia, po drugie bo została zapisana
    ustawowo

    > Widzę że nie rozumiesz demokracji.

    widzę, że nie rozumiesz jaka jest różnica między wyborami a referendum

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?