eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieimigranci › Re: imigranci
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
    n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: imigranci
    References: <a...@g...com>
    <msopep$r0d$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <msos4q$9ce$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <msrdm1$va9$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <msrq38$clj$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <msrvsr$2o2$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <mss67c$972$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <msu1k8$mf6$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <msudat$fl7$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mt623q$vsh$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mt6ddf$dct$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Mon, 14 Sep 2015 18:07:09 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Lines: 59
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.234.84
    X-Trace: 1442246829 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8378 83.28.234.84:56256
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:505085
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .09.2015 o 14:08 Ergie <e...@s...pl> pisze:


    > Znowu widzisz biało-czarno. A tymczasem w programie nauczania nastąpiło
    > wiele sensownych zmiana i wiele bezsensownych (jak ograniczenia w
    > matematyce czy fizyce).

    http://demotywatory.pl/4116307/Ewolucja

    Wychowawczyni w szkole mojego syna w ubiegłym roku ( I klasa) na
    podsumowanie półrocza przyniosła zeszyt od polskiego i matematyki swojego
    ojca z analogicznego okresu - pierwsze półrocze I klasy - 1956r.
    W zeszycie ojca z matematyki działania z nawiasami, mnożenie, dzielenie,
    kolejność działań.
    W zeszycie mojego syna - POZNAJEMY liczby w zakresie 1-10.
    W zeszycie ojca z polskiego - wypracowanie na całą stronę na temat święta
    1 maja.
    W zeszycie mojego syna - kolorowanki.
    Córka w szóstej klasie podstawówki oblicza od początku roku pole kwadratu
    i trójkąta...
    Ja w szóstej klasie miałem trygonometrię, równania z dwiema niewiadomymi,
    prawdopodobieństwo.
    Z polskiego pisałem wielostronicowe wypracowania z lektur - teraz zamiast
    tego są testy, pisałem opowiadania, rozprawki, wymyślałem bajki - wszystko
    to trzeba było przelewać na wiele stron w zeszytach.

    Codziennie odrabiam z dzieciakami lekcje i do początku szóstej klasy nie
    widzę żadnej sensownej zmiany. Cały ten nowy program to jest po prostu
    ŻENADA, równanie w dół do największych głąbów w EU.
    Ale za to mamy nowocześnie...

    TG



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1