  • Data: 2015-09-14 18:38:33
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 września 2015 18:07:11 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk
    napisał:

    > http://demotywatory.pl/4116307/Ewolucja
    >
    > Wychowawczyni w szkole mojego syna w ubiegłym roku ( I klasa) na
    > podsumowanie półrocza przyniosła zeszyt od polskiego i matematyki swojego
    > ojca z analogicznego okresu - pierwsze półrocze I klasy - 1956r.
    > W zeszycie ojca z matematyki działania z nawiasami, mnożenie, dzielenie,
    > kolejność działań.
    > W zeszycie mojego syna - POZNAJEMY liczby w zakresie 1-10.
    > W zeszycie ojca z polskiego - wypracowanie na całą stronę na temat święta
    > 1 maja.
    > W zeszycie mojego syna - kolorowanki.
> [...]

    o to to - to są własciwe porównania. Od lat nasz system edukacyjny jest demontowany.
    W jakim celu? Tu sie włączają teorie spiskowe, ale fakt jest faktem :-) Ergi sie
    cieszy jacy to nowoczesni jestesmy, a to kompletna bzdura - nasze dzieci sa skazane
    przez system edukacyjny na bycie debilami europy - bedziemy mówic po angielsku i
    niemiecku i będziemy znakomicie obsługiwac niemiecki zmywak.
    A jakies cisnienie zakulisowe jest na ten demontaż wskazuje opór władzy chociażby w
    sprawie 6latków - co by im szkodziło dac rodzicom wybór? Nic. Same zalety, bo władza
    raz by sie ze społeczenstwem porozumiała, politycznie same plusy. Ale nie -idą
    kompletnie w zaparte. Ktos ewidentnie ma w tym interes.

    b.