eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieimigranciRe: imigranci
  • Data: 2015-09-14 18:07:09
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu .09.2015 o 14:08 Ergie <e...@s...pl> pisze:


    > Znowu widzisz biało-czarno. A tymczasem w programie nauczania nastąpiło
    > wiele sensownych zmiana i wiele bezsensownych (jak ograniczenia w
    > matematyce czy fizyce).

    http://demotywatory.pl/4116307/Ewolucja

    Wychowawczyni w szkole mojego syna w ubiegłym roku ( I klasa) na
    podsumowanie półrocza przyniosła zeszyt od polskiego i matematyki swojego
    ojca z analogicznego okresu - pierwsze półrocze I klasy - 1956r.
    W zeszycie ojca z matematyki działania z nawiasami, mnożenie, dzielenie,
    kolejność działań.
    W zeszycie mojego syna - POZNAJEMY liczby w zakresie 1-10.
    W zeszycie ojca z polskiego - wypracowanie na całą stronę na temat święta
    1 maja.
    W zeszycie mojego syna - kolorowanki.
    Córka w szóstej klasie podstawówki oblicza od początku roku pole kwadratu
    i trójkąta...
    Ja w szóstej klasie miałem trygonometrię, równania z dwiema niewiadomymi,
    prawdopodobieństwo.
    Z polskiego pisałem wielostronicowe wypracowania z lektur - teraz zamiast
    tego są testy, pisałem opowiadania, rozprawki, wymyślałem bajki - wszystko
    to trzeba było przelewać na wiele stron w zeszytach.

    Codziennie odrabiam z dzieciakami lekcje i do początku szóstej klasy nie
    widzę żadnej sensownej zmiany. Cały ten nowy program to jest po prostu
    ŻENADA, równanie w dół do największych głąbów w EU.
    Ale za to mamy nowocześnie...

    TG



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1