eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieimigranci › Re: imigranci
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: imigranci
    Date: Tue, 15 Sep 2015 18:42:48 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <mt9hqd$g3o$1@node2.news.atman.pl>
    References: <a...@g...com>
    <e...@g...com>
    <msrq38$clj$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <msrvsr$2o2$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <mss67c$972$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <msu1k8$mf6$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <msudat$fl7$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mt623q$vsh$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mt6ddf$dct$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <1...@g...com>
    <mt8lu8$jmr$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mt95eq$5mr$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    NNTP-Posting-Host: 176-115-85-233.via.zamek.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1442335373 16504 176.115.85.233 (15 Sep 2015 16:42:53
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Sep 2015 16:42:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.2.0
    In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:505111
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-09-15 18:15, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > No, nie wiem. Daty w historii są kluczowe, bez nich nie ma kontekstu,
    > ciągłości.

    Nie musisz znać dokładnych dat aby mieć ciąglość kontekstu. Nauczyciele
    historii starej szkoły maja obsesje na punkcie recytowania bezmyślnych
    dat przez uczniów, robiąc klasówki i wywieszając plansze z masą
    bzdurnych cyferek. Tacy uczniowie nie mają czasu na *kontekst* i
    *ciągłość* bo musza wkuwac daty. Z umiarem trzeba z tym datami.
    Identyczny problem dotyczy nauki języka angielskiego: uczniowie nie mają
    czasu uczyć się mowić bo muszą wkuwać reguly gramatyczne. A czym były
    język gdyby nie reguły? No czym?

    > Jak taki gimbus nie pozna teraz dat (bo za trudne) to będąc dorosłym
    > uzna, że w zasadzie po co wiedzieć kto to jest Jagiełło

    I tak nie będzie wiedział za to wyrecytuje wszystkie powstania wliczają
    godziny rozpoczęcia, ale za cholere nie przypomni sobie w imię czego
    łapali za kosy. Przypadek z autopsji z mojej szkoły. Znam kilkadziesiąt
    dat, a dochodzić dlaczego to zrobili - musiałem na własną rekę. Że też
    mi się chciało ...

    > jest mądry bo wie, że iPhone 43 jest lepszy od samsunga S27 - a to jest
    > przecież najważniejsze.

    Jest wiele rzeczy ważnych. Bardziej od nieuczenia się dat obawiaj się
    wprowadzania śmieciowych zajęć z prawa i ekonomii zamiast z logiki i
    matematyki.

    > Zafunduje swoim dzieciom kolejną reformę edukacji po której dzieciaki
    > będą się przez cały semestr uczyć malować logo Apla.

    Lub wkuwać miliony dat i nazwisk. Diabli wiedzą co gorsze. Oba bezużyteczne.

    > szarą masę, która "łyknie" każdy idiotyzm - "ciemny lud wszytko kupi" -
    > jak mawia nasz Wieszcz.

    Nic tak nie poprawia świadomości społecznej jak nauki ścisłe i ateizm.
    Taka prywatna obserwacja, niekoniecznie trzeźwa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1