  • Data: 2015-09-21 16:23:36
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:2e127365-495c-44e6-90a5-cbc930cb8fb5@go
    oglegroups.com...

    > to niech ci sie zachce -kiedys byłes bardzo czuły na punkcie dbałosci o
    > opinie o innych - co prawda chodziło wtedy o ubeków, zapewne ubekom dajemy
    > kredyt zaufania - zatem nazwanie prezydenta chamem to powazna sprawa i
    > trzeba by miec jakies dowody.

    Widziałeś film, więc o co Ci chodzi?

    > Dokładnie jak i cała ekipa kopaczowej- oni sie ignorowali wzajemnie. Czy
    > ona tez jest chamem? A wlasciwie kto powinien podejsc do kogo- zdaje sie
    > ze > prezydent stoi wyzej i to kopaczowa powinna podejsc jesli juz? Nie ma
    > to jak wystrugac z g... problem.

    ROTFL - po raz kolejny nie wiesz o czym piszesz. Z góry zakładasz niewinność
    Dudy i jak ktoś go nazywa chamem to twierdzisz że został zmanipulowany przez
    media. Jak nie znasz zasad dobrego wychowania to sobie p[oczytaj protokół
    dyplomatyczny:

    Zasada ogólna jest prosta: Im ktoś wyżej w "drabince" tym później przychodzi
    i wcześniej wychodzi. Przychodzą podaje rękę tym co na niego czekają a
    odchodząc podaje rękę tym co jeszcze chwilę pozostają.

    Prezydent jest pierwszą osobą w państwie, marszałek sejmu drugą, marszałek
    senatu trzecią, a premier czwartą.

    > tu poczytaj:
    > "Tytuły typu "Duda na Westerplatte nie podał ręki Kopacz" mówią same za
    > siebie. Gdyby jednak znajomość protokołu, zasad precedencji i biznesowego
    > savoir-vivre'u była wśród części dyskutantów choć trochę wyższa - to
    > uniknęliby oni okazji do ośmieszania się"
    > http://www.proto.pl/aktualnosci/prezydent-nie-podal-
    reki-ewie-kopacz-raczej-media-popelnily-faux-pas

    ROTFL

    Co to za bełkot? Z tego "tekstu" wynika że premier powinna _zgadnąć_ kiedy
    prezydent chce odjechać i szybko wcześniej podejść by mógł jej podać rękę?
    Serio tak to widzisz?

    Ja wiem, że internet jest szeroki jak ocean i można znaleźć wypowiedź
    potwierdzającą dowolną tezę ale ta jest absurdalna.

    Prezydent jak chce jechać to powinien podejść po kolei względem
    "starszeństwa" do pozostałych. Przy czym wcale nie musi podawać ręki
    wszystkim obecnym tylko do któregoś tam szczebla "drabinki". No ale premier
    czy ministrowie są w tej grupie którym rękę podać powinien.

    Fakt pozostaje faktem że Duda zachował się niezgodnie z protokołem - możemy
    dyskutować czy to już powód by go nazywać chamem czy nie, ale bez jaj, nie
    udawajmy że było inaczej niż było.

    > wez zacznij samodzielnie myslec i dowiedz sie o co chodzi. Ale g... sie
    > przykleiło -duda jest nieuczciwy bo blokuje etat - a to ze ma do tego
    > prawo, i robią > tak wszyscy bo to zwykła i dobra praktyka jest - jakie to
    > ma znaczenie.

    Czy ja piszę że nieuczciwy? Czy ja go nazywam oszustem? Ty jak zwykle ze
    skrajności w skrajność. Mam gdzieś co piszą media dla _mnie_ takie działanie
    jest nieetyczne i tyle - Ty masz inną moralność i Tobie może nie
    przeszkadzać ale mi przeszkadza - ale jak pisałem ja to odciąłem - co robił
    Duda jako pan Duda to robił jako pan Duda, jak został prezydentem Duda to
    dla mnie miał czyste konto. Jestem przeciwny wypominaniu komuś kto ma 30 lat
    jakiegoś postępku z czasów gdy miał lat 20 tylko po to by się doczepić. (W
    USA to "modne" wobec polityków - łącznie z tym że szukają kolegów ze studiów
    by opowiadali o imprezach).

    > Latal samolotem -afera. Jak zwykle wystrugana z g...
    > Mozna opluć...

    Nie wiem, o co chodzi, ale nie śledzę szczegółowo jego poczynań - ładna
    pogoda to i czas spędzam z rodziną
    Pozdrawiam
    Ergie