  • Data: 2015-09-23 09:55:25
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 września 2015 09:29:12 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 22 Sep 2015 11:38:27 -0700 (PDT), Budyń

    > Nie mogą stać biernie, skoro podchodzi do nich osoba wyższego szczebla,
    > wyciąga dłoń aby się pożegnać -- stąd odwracają się w kierunku tej osoby.

    jasna sprawa - czyli błąd popełniła PEK bo za wczesnie do swojej grupy sie zwróciła.

    > Rozumiem gdyby PAD się odwrócił i wyciągnął dłoń do pożegnania i by się
    > ktoś "zadem" odwrócił -- ale takiej sytuacji NIE BYŁO, bo w tym czasie stał
    > i czekał na zmiłowanie.

    12sekunda - obraca sie - widzi plecy - czyli ogromna wtopa ale nie z jego strony. Czy
    ekipa PEK mogła wytrzymac od 3do12 sekundy i poczekac na reakcje PAD widząc ze ktos
    mu wlazł niezgodnie z protokołem sie zegnać? Mogła i powinna zgodnie z zasadami
    hierarchii. PEK w 9sek kompletnie zlekcewazyła PAD.

    > To nie inni mają do Niego podchodzić (ta dwójka co tam podbiła to paux
    > pas)

    no ok - kolejna wtopa to ze strony tej dwójki - podeszli to sie pozegnał a potem
    natychmiast zwrócił sie do ekipy PEK by sie pozegnac ale zobaczył zadki.

    , bo inicjatywa stoi po JEGO stronie. I bez względu na okoliczności
    > powinien się wykazać i znaleźć się w sytuacji, bo to tylko i wyłącznie o
    > NIM świadczy.

    przy dwóch paux pas w jego otoczeniu, PEK i tej dwójki, to moze i ciezko cos wymyslic
    -ale to nie on je popełnił.

    >Otwórz w końcu oczy i choć kapkę obiektywizmu wykaż, bo póki
    > co niestety ci go brakuje (i to nie pierwszy raz zresztą).

    Najlepiej pojechac obiektywizmem :) A ty go masz? Dwa zagrania paux pas ale to PAD
    jest chamem - własnie to jest coś mało obiektywne.
    Ja sie zgadzam ze to wszystko nieciekawie wyszło ale wymyslac ze to było celowe
    chamskie działanie to idiotyzm.

    b.