  • Data: 2015-09-23 10:01:29
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    panowie odnieslismy sukces negocjacyny, Rzecznik rządu mówi:
    "Jest decyzja UE w spr uchodzców. Wszystkie postulaty Polski uwzględnione: nie ma
    automatyzmu i jest kontrola państw członkowskich."

    ale takie znalałem:
    "2 tygodnie temu (wg. planu Junckera) mieliśmy wziąc 12 tys. imigrantów (czwarte,
    zaszczytne miejsce w Europie), ale Niemcy miały wziać 40 tys., Francja 30 tys. a
    Hiszpania 19 tys. I tak podliczając tylko to europejskie podium mamy 89 tys.
    imigrantów. A wczoraj Unia Nasza Kochana rozdzieliła 66 tys. osób, z czego do Polski
    mają trafić 7082 sztuki.

    I (posiłkując się kalkulatorem, gdyż prosty chłop ze wsi jestem) wychodzi mi, że dwa
    tygodnie temu Unia Nasza Kochana chciała nas obdarować 7,46 procentami szczęścia,
    jakim są islamscy imigranci. A wczoraj łyknęliśmy 10.73 procent szczęścia. Czyli mamy
    3,27 % szczęścia więcej niż 2 tygodnie i to zapewne jest ten SUKCES, o którym
    czytam. Oczywiście poza suckesem numer 2, czyli pokazaniem środkowego palca naszym
    sąsiadom z grupy wyszehradzkiej."

    b.