  • Data: 2015-09-23 10:35:40
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1d034067-42c4-4c37-9461-4a818b9c2319@go
    oglegroups.com...

    > nie, nie proste -zauwazyles ze obowiazuje zasada precedencji - to
    > pomniejsi rangą czekają az wyzsza ranga zaszczyci ja swoja uwagą.

    No i prezydent nie "zaszczycił" premier tylko żegnał się w swoim gronie.

    > Porównaj z tym
    > https://www.youtube.com/watch?v=hBNbZhcSdls

    Niżsi ranga stoją i czekają a wyższy do nich podchodzi i się wita

    > https://www.youtube.com/watch?v=7TV6zBqAu1M

    Jak wyżej: Niżsi ranga stoją i czekają a wyższy do nich podchodzi i się wita

    Czyli już sam zauważyłeś że to wyższy ranga podchodzi do kogo chce. No to
    powiedz czy prezydent podszedł do premier by się z nią pożegnać czy nie?

    > i znajdz roznice w postawie osób wobec prezydenta z naszym przypadkiem.

    Widzę Duda zamiast podejść i się pożegnać najpierw z Kopacz żegna się "we
    własnym gronie".

    > To kopaczowa zrobila bład w ceremoniale i tyle.
    > Zatem wykazujesz sie skrajna nieobiektywnoscia nazywajac go chamem.

    Najpierw twierdziłeś że Kopacz powinna do niego podejść, teraz pokazałeś
    filmiki że to jednak wyższy ranga podchodzi (co ja pisałem od początku) a
    jednak nadal twierdzisz że to Kopacz popełniła błąd.

    > No dokładnie tak przewiduje procedura, powinna czekac, zdziwiony?

    Czekała, nie wyszła pierwsza bez pożegnania. Była ciągle obecna, ale
    prezydent ją olał.

    > przeszkadza - bezpodstawne jak juz wskazalem opluwanie prezydenta jest
    > chamstwem i mi przeszkadza

    Kłamiesz po raz drugi! Nazywanie chama chamem nie jest opluwaniem, a że nie
    jest bezpodstawne to udowadnia wspomniany film.

    > przeszkadzają, a jakze...

    To ciekawe, jakoś w Twoich bałwochwalczych wypowiedziach na temat Dudy nie
    zauważyłem nawet cienia potępienia za jego kłamstwa.

    > a tu miales sie wykazac jakims linkiem - nie masz? to bezpodstawnie
    > opluwasz

    Nie chce mi się. Skoro nawet tak oczywisty przykład jak ten film Ty
    interpretujesz po swojemu to szkoda mojego czasu na podawanie innych linków
    i tłumaczenie powoli co prezydent powinien a czego nie.

    Jak w końcu zdejmiesz klapki z oczy i przyznasz że prezydent Duda zachował
    się jak cham to będziemy mogli dalej dyskutować - to wtedy linki podam a
    jakże, ale tymczasem mi się nie chce.

    Pozdrawiam
    Ergie