  • Data: 2015-09-26 12:43:16
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mu5p29$dn8$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2015-09-26 o 08:54, Ghost pisze:

    >Znaczy, ze nie maja projektantow z poludnia.

    Nie jestem pewien, ale np. gejsz to prawie na pewno nie mają.

    >Klopot w tym, ze to nie Dubajczycy strajkowali. Dubajczycy tym zrozpaczonym
    >ludziom podziekowali deportacja.

    BUDOWALI MIESZKAŃCY CIEPŁYCH KRAJÓW - POŁUDNIOWCY, chujstym, że akurat w
    Dubaju - nie wiem który raz Ci to powtarzam?

    >Czym wyraza sie wyjatkowa pracowitosc Dubajczykow?

    j.w.

    >izrael to inna bajka.

    no, nie pasuje do teorii

    >I nie mam zadnych uprzedzec.

    No to nie jesteś człowiekiem :-)

    >Pisalem polnoc poludnie, a nie nieroby w Syrii.

    j.w. (MIESZKAŃCY CIEPŁYCH KRAJÓW - POŁUDNIOWCY budują Dubaj)