  • Data: 2015-09-26 15:05:58
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 26 września 2015 14:29:59 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > To bylo precyzyjne.
    > Jako katolik widzisz liczby a nie ludzi. Do tego martwisz sie kasa.

    Całkowicie ci sie pomylilo :) Mam absolutnie negatywny stosunek do rzadu ktory łże
    gdy tyko moze - tu m.in. oglaszajac jakies sukcesy negocjacyjne. O tym byly te
    liczby.
    Natomiast co do przyjmowania rzeczywiscie potrzebujacych uchodzcow to ja jestem ZA.
    A ze przy okazji uwazam ze proces przyjmowania nalezy zorganizowac kierujac sie
    rozumem zamiast hurra-humanitaryzmem. A rozum mowi by myslec rowniez o tym gdzie
    bedziemy za 50-100lat.

    Jestem przeciw uchodzcom ekonomicznym -ale znow jestem za, aby im tez pomóc - tylko
    ze to powinno sie odbyc na ich terytorium poprzez zakonczenie wojny i kupowanie ich
    towarow.

    b.