  • Data: 2015-09-26 14:29:56
    Temat: Re: imigranci
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-26 o 12:49, Budyń pisze:

    > jasne -ale to ma wplynac na wynik obliczen? :-)
    > Zatem zadaj precyzyjne pytanie :)

    To bylo precyzyjne.
    Jako katolik widzisz liczby a nie ludzi. Do tego martwisz sie kasa.
    Wnioskuje, ze w imie ktorej jestes w stanie stanac na granicy
    odgrodzonej siatka i z za niej przyglada sie jak wyrzynaja uchodzcow? To
    nawet bedzie lepsze jak Full HD. Taki jest tego niezauwazalny skutek jak
    rozmawia sie o liczbach. W zwiazku z czym mam propozycje zebys udal sie
    na ogolna audiencje do Franciszka, ktory tez podobno sie myli. Audiencje
    sa dwa razy w tygodniu w srody i niedziele o godzinie 11. Czas trwania
    jakies dwie godziny. Wpuszczaja z plecakami gdyby co.

    > na zachodzie to statystycznie to nie pracują - tyle ze tam sa wysokie zasilki. U
    nas albo beda pracowac, albo wyjadą - sądzę ze raczej to drugie.

    Zdaje sobie z tego sprawe, ale to nie powod, ze mamy ich zagazowac albo
    potopic, odwracajac glowe oczywiscie.

    Pozdro.. TK