    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: impregnacja więźnby
    Date: Sat, 1 Sep 2012 21:10:24 +0200

    > To już chyba szybciej i wygodniej będzie pomalować tę więźbę jakimś
    > impregnatem.

    no właśnie chodzi nie o szybko i wygodnie a o dobrze.

    > Poza tym, jeśli dach będzie dobrze zrobiony i nie będzie wilgoci pod
    > pokryciem, to nawet nie trzeba więźby impregnować.

    no już też takie opinie słyszałem, że nawet impregnacja może być
    szkodliwa dla zdrowia. W sumie trudno mi tu ocenić samodzielnie.
    Z drugiej strony, impregnat jest jakim tam środkiem chemicznym, który
    aktywnie zwalcza biologiczne formy życia i może coś jest w tej szkodliwości.

    Druga sprawa to fakt, że impregnacja domowym sposobem będzie dość droga
    ze względu na koszt preparatu do impregnacji ale robię to sam więc wiem co
    będę miał.
    Sam nie wiem, mam mieszane uczucia czy warto czy nie, ponieważ z drugiej
    strony
    nie jestem zwolennikiem budowy domu na najbliższe 100lat dla wnuków czy
    nawet
    pra wnuków. Zakładam że dom który zbuduję, po zakończeniu mojego żywota
    zostanie za 50-60 lat zrównany z zmienią.

    Pozdrawiam
    Darek