  • Data: 2012-05-07 22:13:46
    Temat: Re: indukcyjka
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > h.pdf
    >
    > phi...
    >

    > Kogucik sprawdził swoim miernikiem mocy z lidla i wie swoje...

    Nie przyswoiłeś że przyznałem wam rację. Z koniem kopał się nie będę. Wiesz
    lepiej bo w necie na jakiejś super stronie przeczytałeś że indukcja jest
    sprawniejsza od czajnika. Dla mnie to dobrze że dookoła sami głupi. Mniejsza
    konkurencja do wszystkiego i ciemnotę każdą łykną jak młode pelikany rybki.