  • Data: 2010-08-05 20:30:19
    Temat: Re: informacja stosowanie
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 Aug 2010 22:26:10 +0200, Krycha napisał(a):

    > Problem w tym, ze nie ma podanej ilości wody na te 100m2, gdyby było to
    > umiałabym sobie przeliczyć na mój baniak 5 litrowy.
    >
    > Pozdrawiam Krycha.

    No przeciez nie jest ważne, ile wody wylejesz na 100m2, ale ile substancji
    czynnej tam umieścisz, tzn na tych 100 metrach kw. Czyli lej wody ile Ci
    pasuje, byleby znalazło się wraz z nią te 12 ml subst. czynnej na 100 m2.
    Mówiac krótko: mniej czy więcej wody - ważne aby zużyć 12 ml środka
    chemicznego na określoną powierzchnię.