  • Data: 2012-01-01 18:47:48
    Temat: Re: instalacja elektryczna - chcę zaczynać
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oświetlenie jak policzysz szeregowo kilka obwodów to na wejściu wyjdzie
    > kilka A w szczycie oświetlenia.
    Niemniej najczesciej jest to prad uderzeniowy jak np w przypadku
    klasycznych halogenow.
    Mam na Wago zrobione pare obwodow i nie mialem z nimi zadnych problemow.
    Piekarnik oczywiscie wolalem tradycyjnie tj skrecane i lutowane
    polaczenie bo i tak tego nie bede zmienial przez nastepne kilkadziesiat
    lat ;)
    Ale nie chce wywolywac swietych wojen co lepsze bo nie po to jest ten watek.

    > Z drugiej strony nie zlicze ile mi zerwało gwintów w kostkach takich jak
    > http://allegro.pl/zlaczka-listwa-zaciskowa-kostka-12
    -16-mm-simet-i1970537235.html
    To akurat badziewie.
    Ja przed zakupem sprawdzam jaka grubosc ma ta mosiezna belka z otworem i
    czasem mozna wybrac cos lepszego.

    > Daj namiar. Jeszcze kilka podpiąć muszę. Mniejsze mogą być nieco lepsze.
    Trudno mi teraz rozwalac puszke i robic fotke ;) ale wyglada to podobnie do:
    http://wlacznik.com.pl/image.php?main=images/Zlaczki
    _Odgalezniki/Odgalezniki/Odgaleznik_4x4_mm2_0001.jpg
    Tylko ze zamiast podzialu 2/2 tylko jeden kanal jest odpinany.
    Sa na prawde solidnie wykonane.
    Na pewno sa i w Casto i Liroju.

    Artur Lew