  • Data: 2012-01-02 17:01:46
    Temat: Re: instalacja elektryczna - chcę zaczynać
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:jdsk2i$e24$1@inews.gazeta.pl...

    > Żartujesz?
    > Ja mam rodzielnię 36 polowa(i taka z powodzeniem powinna starczyć na dom
    > jednorodzinny) i jej "rozszycie" zajeło mojemu kumplowi chyba ok 3-4
    > godziny. Nie wiem co miąłby robić przy tej rozdzielni przez 2-3 dni.
    > Skasował mnie za robotę 50 zł.
    > Jak weźmiesz do tego kogoś obcego w ramach fuchy to myślę 100 zł będzie
    > cena uczciwa i znajdzie się chętnych do zrobienia

    ja znajomym też robię różne rzeczy za flaszkę, może niekoniecznie
    podisywanie protokołów które zostają w PINBie, ale to nie jest reguła.
    Jeżeli ktoś gdzieś na fuchę będzie coś chciał robić - jego sprawa. Jeżeli
    ktoś żyje z wykonywania instalacji to 50 zl skasuje klienta za przyjazd w
    granicach miasta a za stówę nie będzie sobie bruzić rąk w czyjejś
    rozdzielni, chyba że już zamontowanej 10 polowej.