  • Data: 2012-05-02 17:46:17
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
    > Kolego, ja pracuję w tej branży i wiem ile trudu trzeba włożyć, aby
    > pozyskać klienta. Jest bardzo duża konkurencja na rynku zarówno
    > ze strony innych firm jak i typowych partaczy panów Zdziśków.
    > To o czym Ty piszesz to są partacze. Fachowiec, aby mógł zarobić
    > musi zrobić robotę perfekt. Jeżeli chcesz zaistnieć na rynku dłużej
    > niż jeden sezon to musisz swoją robotę wykonać perfekcyjnie, bo
    > w przeciwnym razie idzie opinia o firmie i wypadasz z rynku.

    Ja też robiłem w tej branży trochę i znam to środowisko fachowców od środka.
    Dodam nawet że była presja "środowiska" w moją stronę że za starannie i za
    fachowo wykonuję robotę, ale to taka anegdota.
    Jeśli dalej będziecie odpier% robotę, oraz tworzyć monopol zawodowy przez
    wystawianie uprawnień na wbijanie gwoździa to dalej będziecie mieć problemy
    ze znalezieniem klienta, bo każdy normalny człowiek sam zakasa rękawy i
    weźmie się do roboty zamiast bawić się i szukać księżniczki na ziarnku
    grochu.
    Przypomnę tylko taką katastrofę hali w katowicach gdzie pracowały masy
    profesjonalnych firm z doświadczeniem, wykształceniem i uprawnieniami na
    każdym etapie budowy od projektu po wykonanie i co się okazało?
    Że hala została skopana dokładnie na każdym etapie jej budowy i na nic się
    nie zdały te uprawnienia i fachowość fachowców, a ta hala to była zwykła
    buda ruska a nie jakieś arcydzieło architektury.
    Jak by zwykłego chłopa ze wsi zagonić do szkoły żeby się czytać, pisać i
    rysować nauczył to by taką halę sam zaprojektował i wykonał lepiej, więc
    tyle są warci ci nasi fachowcy!

    > Ale przynajmniej nie kłam, próbując tłumacząc w ten sposób swoje
    > skąpstwo i skłonności do dziadowania.

    Ja swój czas i pieniądze cienię i jeśli za te same pieniądze mam wykonaną
    robotę kilkakrotnie lepiej to nawet się nie zastanawiam, ale jeśli to dla
    ciebie jest skąpstwo to twój problem.