  • Data: 2012-05-10 21:08:36
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4fa00394$0$1314$65785112@news.neostrada.pl...

    > Kwalifikacje, te prawdziwe, zdobywa się na politechnice, w technikum, a
    > najlepiej i tu i tu.
    > A potem przez zdobywanie doświadczenia.
    > Z całą pewnościa nie na żadnym kursie.
    > I żadne tzw. świadectwo kwalifikacyjne nie jest gwarantem wiedzy jego
    > posiadacza.
    > Nawet owijanie przewodów w normy i izolowanie przepisami tzw. prawa
    > (tworzonego na kilogramy przez idiotów, którzy często nigdy w życiu
    > niczego nie skonstruowali) nie zastąpi wiedzy inżynierskiej, doświadczenia
    > i zdrowego rozsądku.

    I tu zgadzam się w p=ełni z Tobą.

    > Fetyszyzowanie "uprawnień" jako wiedzy tajemnej jest żałosne.
    > Wiadomo natomiast czemu służy.

    Tylko fetyszowanie przez kogo?
    Przeze mnie:?
    Mnie osobiście te wszystkie uprawnienia i świadectwa nie są do niczego
    potrzebne.
    Ja je mam tylko dlatego, że wymaga tego ode mnie obowiązujące prawo.
    Lobby wymusza na prawodawcach wprowadzanie ustaw, które zapewniają
    utrzymanie całej rzeszy mniej lub bardziej znających się na rzeczy
    elektryków zrzeszonych w stowarzyszeniach. To czy egzaminy są uczciwe czy są
    też fikcją, zależy tylko i wyłącznie od ludzi zasiadających w komisjach
    egzaminacyjnych.