  • Data: 2012-05-15 14:46:36
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Plumpi wrote:

    > Przed chwila wyśmiewałeś, a dalej piszesz:

    Bo nie jest problem z PINBem i innymi instytucjami kontrolnymi,
    tylko z zarządcą nieruchomości. Jak zarządca "nie zauważy", to
    nikt inny też nie zauważy. A że zarządca zauważy, to miałem
    pewność: elektryk spółdzielczy był pierwszą osobą, do której
    poszedłem ze zleceniem i pierwszą, której podziękowałem za
    współpracę -- chciał mi sprzedać za 30 zł./m przewody kosztujące
    10 zł./m, ale się przeliczył. :-)

    > Wybacz, ale dla mnie jesteś takim samym błaznem i kłamcą-hipokrytą jak
    > news oraz płaszydupek.
    > Dobrze zapamiętać któż to jest takim kłamczuchem :)

    Jest mi naprawdę obojętne, kim dla ciebie jestem, zapewniam.
    Natomiast tobie jestem autentycznie wdzięczny. Czytałem tę
    grupę od dłuższego czasu i dowiedziałem się z niej wielu rzeczy
    przydatnych przy moich własnych remontach. A ty, Jacusiu, [:-)]
    sprawiasz, że mam jeszcze więcej powodów ją lubić.

    Piotr