  • Data: 2012-05-18 13:48:16
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Plumpi wrote:

    > 15. Czy wolno jest układać przewody elektryczne w ociepleniu styropianowym?

    16. Czy według norm obowiązujących w naszym dziwnym kraju wolno
    zainstalować bezpośrednio nad wanną sufitową lampę wiszącą na
    przysłowiowych "gołych drutach" na wysokości 225 cm, do której
    z łatwością dosięgniesz podczas korzystania z prysznica?

    Zrobiłbyś tak tylko dlatego, że ci na to norma pozwala? :-)

    > Ciekaw jestem na ile z nich jesteś w stanie odpowiedzieć poprawnie? :)"

    Zaszczyć nas więc odpowiedzią na powyższe. :-)

    Piotr