  • Data: 2012-05-18 16:20:41
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: Plumpi <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-18 13:48, Piotr Wyderski pisze:

    > 16. Czy według norm obowiązujących w naszym dziwnym kraju wolno
    > zainstalować bezpośrednio nad wanną sufitową lampę wiszącą na
    > przysłowiowych "gołych drutach" na wysokości 225 cm, do której
    > z łatwością dosięgniesz podczas korzystania z prysznica?
    >
    > Zrobiłbyś tak tylko dlatego, że ci na to norma pozwala? :-)

    Sam wymyśliłeś taką normę, która na to pozwala?
    W strefie "0" można instalować tylko i wyłącznie urządzenia zasilane
    napięciem nie wyższym niż 12V i posiadających stopień ochrony przed wodą
    nie mniejszy niż IPx5
    Jeżeli będą spełnione te wymagania to tak, ale w tym przypadku gołe
    przewody nie wchodzą w grę.

    > Zaszczyć nas więc odpowiedzią na powyższe. :-)

    Teraz Twoja kolej, abyś odpowiedział na moje pytania.