  • Data: 2012-05-27 23:50:33
    Temat: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c1.01.3W0v4H$1FN@mike.oldfield.org.pl...

    > Jacusiu, nie kłam, bo cię norma prawa polskiego dosiegnie, fajfusie
    > mięciutki :D

    Adasiu nie śmiem kłamać. Bynajmniej nie w tak poważnych sprawach.
    Już zapomniałeś jak się chwaliłeś na grupie, że jako fotograf możesz sobie
    pooglądać ładne dziewczyny?
    Wszedłem na stronkę z twoimi zdjęciami, a tam średnia wieku 15 lat.
    Co tu ukrywać w pozach dość wyzywających i mało pruderyjnych i do tego
    komentaż na temat aktów, skierowany do niepełnoletniej dziewczynki.
    Wybacz, ale naprawdę trzeba być zboczonym, żeby udawać fotografa tylko po
    to, aby napawać się i podniecać seksualnie widokiem dzieci.

    Adasiu, wybacz, że zadam mało dyskretne pytanie: czy z żoną macie normalne
    kontakty uczuciowe i seksualne?
    Bo poza samym weselem ze słynną pizzą jako daniem głównym na weselu, nie
    chwalisz się ani żoną, ani swoimi dziećmi.
    Ponadto ciągłe twoje pisanie na grupach o pedofilii i traktowanie erotyki
    oraz uczuć w sposób wulgarny (choćby twój słynny tekst "zróbcie sobie nowe",
    za co o mało cię nie zlinczowali), a także to przechwalanie się oglądaniem
    niepełnoletnich dziewczynek w trakcie sesji zdjęciowych i podniecanie się
    ich widokiem, budzi we mnie przekonanie, że masz jakieś problemy
    emocjonalne, a może nawet poważne zboczenie pedofilskie, co napawa mnie
    odrazą do twojej osoby.