eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinstalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejść do tematu › Re: instalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejsc do tematu
  • Data: 2011-01-11 17:41:37
    Temat: Re: instalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejsc do tematu
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    news:427b76db-879b-4f89-b12c-d735d5c9c5c7@j1g2000vbl
    .googlegroups.com...

    > No tak, znowu brak argumentow to zaczynamy sobie zartowac ? ;)
    > To powiedz nam co tam aktualnie na Twoim wybajerzonym ekranie
    > dotykowym wyswietlasz ?

    Ekrany tez dla mnie to slepa uliczka, szczególnie te stacjonarne. Kolega ma
    takie trzy i na tych 3 poprzestal. Glównie sa wylaczone, bo tylko jedza
    prad. Nie chce mu sie do nich wstawac.
    Mnie sie wydaje, ze sterowanie trzeba zrobic z czegos trzymanego w reku ale
    tez bez przesady. Pewnie skonczy sie na routerku wifi co kilka metrów aby
    bylo pokrycie ale za to z minimalna moca kilku mW.