eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinstalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć? › Re: instalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć?
    From: "bhk" <bogdan.kot@usun_to.onet.eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: instalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć?
    Date: Sun, 11 Dec 2011 01:10:39 +0100

    >Aha! Jeszcze jedna rzecz.
    >Zastanawiałeś się już nad dostawcą internetu?
    >To jest istotne z punktu widzenia poprowadzenia instalacji do routera.
    >Jeśli to będzie radiówka, to trzeba albo przewód antenowy na dach albo
    >skrętkę (tu musiałbyś się skontaktować z dostawcą - jaki stosuje sprzęt).
    >Jeśli kablówka, to też jakiś przewód antenowy do przyłącza. Dla tepsy -
    >skrętka do jakiejś puszki przyłączeniowej.

    Proszę nie próbuj ciągnąć kabla antenowego wifi ze strychu do punktu
    centralnego.
    Jak to będzie radiówka to antena na strychu, albo gdzieś na dachu. Kabel jak
    najkrótszy i client WiFi (większość AP to potrafi, ale zazwyczaj może
    pracować
    albo jako klient albo jako dostawca sygnału WiFi), potem to już skrętką tam
    gdzie stoi
    router. Jak ktoś by mi próbował ciągnąć kabel sygnałowy z dachu do garażu
    (pewnie z 15-20m)
    to posłałbym od razu na drzewo.

    bhk