eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieintegra i załączenie pompki cwu po wykryciu ruchu jak?Re: integra i za??czenie pompki cwu po wykryciu ruchu jak?
  • Data: 2010-10-23 22:22:52
    Temat: Re: integra i za??czenie pompki cwu po wykryciu ruchu jak?
    Od: "amir" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Problem jest taki że musisz mieć choć podstawowe pojęcie
    o elektryce, ja ci opiszę ale jeżeli tego nie zrozumiesz
    to tego dla swojego dobra nie rób.

    montowalem u rodzicow ca10
    ze wzgledu na brak czasu obecnie zlecilem to znajomemu
    ale z podlaczeniem tego mysle ze tez dam sobie rade :)

    wpadlem podczas biegania ze przeciez przekaźnik moge kupić :) 12V na 230

    powiedz mi tylko czy ten przekaźnik podłaczyc na wyjscie wysokopradowe ?
    jak to skonfigurowac w menu ze jedna czujka pracuje jako alarm i ta sama po
    wykryciu ruchu wlacza
    przekaźnik?
    tzn pod jedno wejscie mozna ustawic dwa parametry?
    ze dziala bez uzbrojenia alarmu zalaczajac przekaznik i dziala po uzbrojeniu
    ?