    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jak do Was dotrzec?
    Date: Wed, 24 Nov 2010 22:31:41 +0100

    Kadar wrote:
    > To ja od tej drugiej strony, czyli ten co placi i placze lub
    > odwrotnie). Nie szukam najtanszego ale popaprance z jakimi mialem do
    > czynienie przyprawiaja o zawal serca.
    > zalozenie ze wszyscy chca tanio jest bledne. mysle, ze wszyscy chca
    > dobrze i tanio. Problem w tym, zeby taki fachowiec mnie przekonal, ze
    > cena jak chce jest warta tego.
    > Wlasnie teraz place po raz drugi za popapranca hydraulika (to nie jest
    > Marek Dyjor, ani nikt z grupy), oczywiscie wszyscy daja gwarancje -
    > ha, ha, ha.

    No widzisz jak daje gwarancje i jak chlopakom sie cos uda zrobic zle to
    potem poprawiaja (za freeko) albo jak nie moge dojsc kto zawalil naprawia
    firma:) takie zycie. No i cena musi tez pokrywac koszty drobnych bledów
    wykonawczych, które moga sie zdarzyc. Przypomne, ze nawet w kosmicznych
    projektach, gdzie jakosc kazdej operacji jest sprawdzana kilka razy zdarzaja
    sie bledy. Ponadto firma ma ubezpieczenie na okolicznosc grubej wpadki,
    typu zaproszenie ognia, zalanie czy inne zdarzenie. Ile malych firm czy
    samodzielnych instalatorów ma jakiekolwiek ubezpieczenie? I kto pokryje
    straty gdy przydarzy sie cos duzego?